Search This Blog

Sunday, January 3, 2010

tahun baru dtg lg

assalamualaikum...thn br dtg lg...bermula azam br lg.azam thn lps dh terlaksana ke????hehehe...bertmbh umur kita lg..dh rs awk tu dh tue ke....hehehe...aku br je nk berjinak2 ngan blog nie..aku pn tak tau nk tulis pe..so sebagai opening nie nk citer psl thn baru yg br bermula 4 ari nie...aku takde lar nk sambut2 gi tengok2 konsert ke,kumpul ramai2 ngan member ke?merempit jauh skali..tgk bunga api pn dr jauh je..sebab pe?sebab aku rasa zaman aku mcm tu dh berlalu...3-4thn yg dl..dulu boleh lar nk lepak2,usha2 awek,:-) tgk konsert ke...sekarang dh boring..aku bkn lar dh tua sgt ehemmm..br 28 thn nk masuk 29...cume aku rasa aku perlu berubah takkan dengan umur camnie nk merempit lg kot...hahaha...panjang punye bebel lupe nk kenalkn diri aku.nama aku eddie dari KL,selebihnye akan datang lar citer plak kn..korang rasa pe azam paling top tahun nie ye.mesti ramai yg berazam thn nie nk kawin kn hahaha...aku?hahaha...lum kawin lg awek pn takde psl aku bkn jenis nk ke arah awek2 nie hahaha...ke de lagi org berazam nk berhenti hisap rokok..azam lapuk dh tu bro...tiap thn cakap nak berenti tp tak jugak...aku takde azam yg bagus2 cume nk cuba mengubah hidup aku.so aku nk citer psl semalam..semalam aku gi teman member aku gi pertandingan mancing kt titiwangsa..aku nie kaki pancing gak cume semalam aku malas skit nk mancing sekali sebab ntah lar aku rasa aku takde luck..best gak tengok dorg naik kn toman besar...pergh.....best layan toman...sape yg baca blog nie yg kaki pancing boleh ar bagi aku info2 tempat2 mancing yg best area sekitar KL nie.de pertandingan mancing ke boleh ar kongsi2...k geng..sok aku tulis lg.mata dh ngantuk lar...chau bro and sis..assalamualaikum wbt

No comments:

Post a Comment