Search This Blog

Monday, April 19, 2010

lama dah

assalamualaikum..permulaan kata bg setiap apa yg kita buat..lama dah aku tak menulis dalam blog nie..agak banyak hal yg mengganggu kebelakangan nie..lagipun blog nie sekadar mengisi masa lapang..dua minggu lepas aku tinggalkn kota metropolitan kuala lumpur..kota yg banyak meninggalkn aku banyak kenangan ..kenangan yg paling banyak pahit dari yg manis..yg pasti aku nk lupakn selamanye apa yg dh terjadi..aku balik ke kampung..stay tuk lebih lame tp apakn daya rezeki aku sampai cepat tak seperti yg aku jangka..hehehehe...seminggu aku kt kampung takde ape yg menarik..banyak masa aku habiskn dengan hobi aku..apalagi kalau bukan memancing..siang malam memancing jer..sampai mak aku bising..hahaha...dah tu apa lagi yg aku nak buat..takkan melangut jer kt umah... dapat ikan atau tak tu tak penting..yang penting aku dapat release tension aku masa mancing..tu jer terapi yg bagi aku berkesan tuk aku ..
Dalam seminggu aku kt kampung dapat jugak aku jumpa kawan2 masa sekolah dulu..seronok jugak sesekali dapat berkumpul macam tu..jumpa kawan2 yg dh berbelas tahun tak jumpe..banyak yg dibualkn sampai tak sedar jam dh pukul dua pagi..semua kisah dulu diceritakn..sampai subject2 hal ehwal semasa pn dijadikn isu..tu lah kalau dh bertahun2 tak jumpe..walaupn kami sekampung tp nk berjumpa punyalah payah..masing2 sibuk dengan urusan masing2..terima kasih pada kawan2 semua..yyg sanggup datang dr jauh semata2 nak gathering macam tu...
OK lah..akan datang aku nak cerita pasal tempat kerja kau nie plak..apa yg special pasal tempat kerja kau nie..hehehe..TTUUUUUUNNNGGGUUUUUUUU..AKHIR KATA WASALAM..ASSALAMUALAIKUM  WBT...

No comments:

Post a Comment